The Formula 1 Widget
requires Adobe Flash
Player 7 or higher.
To view it, click here
to get the latest
Adobe Flash Player.

2013. augusztus 29., csütörtök

1. Díj! :)

Nagyon szépen köszönöm a díjat Nessa-nak! :) Nagyon örülök neki!

Szabályok:

  • Írj magadról 11 dolgot
  • Válaszolj 11 kérdésre
  • Tegyél fel 11 kérdést
  • Küld el 11 embernek

11 dolog magamról:

 1. Imádom a Forma-1-et, de gondolom ez nem meglepő.
 2. Nagyon szeretek olvasni.
 3. Biológia szakon tanulok, és most leszek 10.-es.
 4. A szobán falán lóg egy Brit zászló. (Union Jack)
 5. Fülhallgató gyilkos vagyok! :)
 6. Büszke vagyok arra, hogy sötétszőke hajam van.
 7. Pesszimista vagyok. :(
 8. Nőnapon születtem
 9. Sportmániás vagyok.
 10. Nem tudom, és nem is szeretek táncolni.
 11. A kedvenc számom a 8 és a 11. :)

11 kérdés Nessától.

  1. Mit gondolsz a sok 1D blogról? - régen szerettem őket olvasni, de most már nem nagyon van rá időm.
  2. Van olyan étel amit soha, semmiért nem ennél meg? - nagyon sok van olyan, de ha választanom kell akkor kutya, macska, csiga.
  3. Hová szeretnél eljutni? - Londonba, Németországba, Ausztriába és az összes északi országba.
  4. Mikor kezdtél el blogolni? - kb. 3 éve.
  5. Ki adta az ötletet hogy elkezdj írni?- Magamtól kezdtem el.
  6. Hány blogod van? - kettő, de csak ezt írom most.
  7. Mi a kedvenc italod? - víz XD
  8. Kedvenc együttesed? - One Direction, 30 Seconds to Mars, Paramore, Green Day, Nikelback.
  9. A fanfiction-t vagy a saját történet tartod nagyobbra? - mindkettőt.
  10. Mit gondolsz a sok design blogról? - szerintem jók.
  11. Melyik a kedvenc évszakod? - ősz, tél.

Kérdéseim :

1. Mitől félsz a legjobban?
2. Ki a kedvenc F1-es pilótád?
3. Mi a legnagyobb álmod?
4. Hova szeretnél eljutni?
5. Milyen nyelveket tanulsz?
6. Mikor kezdtél el blogolni?
7. Mi inspirál?
8. Ki a példaképed?
9. Szereted a telet?
10. Hanyadikos leszel?
11. Mi a kedvenc számod?

Akiknek továbbküldöm:

1. Tina
2. Alexa
3. Dóri
4.Rebeka
5.Mercii
6. LyA
7. Hanna

( nem 11 ember, de most csak ennyit tudok, így hirtelen :))


1 megjegyzés:

  1. köszönöm a díjat, sokat jelent számomra!((:
    További szép napot: Hanna.

    VálaszTörlés